Επιστροφές & Αλλαγές

ΑΛΛΑΓΕΣ
Αν το προϊόν που αγοράσατε δεν είναι στο κατάλληλο για εσάς νούμερο ή δεν αντιστοιχεί μ’ αυτό που επιθυμείτε, μπορείτε να το αλλάξετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Για να γίνει η αλλαγή πρέπει το ρούχο να μην έχει φορεθεί, να μην έχει πλυθεί, να μην έχει αλλάξει η οσμή του και να μην έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια. Η αλλαγή απαιτεί, αφού μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου ή email, να μας επιστρέψετε το δέμα σας εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη μέρα που το παραλάβατε, απαραίτητο είναι στο δέμα να υπάρχει το δελτίο αποστολής- απόδειξη λιανικής πώλησης. Εμείς μόλις παραλάβουμε το πακέτο που μας στείλατε θα ξαναστείλουμε άμεσα το νέο προϊόν που επιθυμείτε με έξοδα αποστολής 3€.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Μπορείτε επίσης να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε τα χρήματα σας πίσω, αφού γίνει το σχετικό αίτημα μέσω τηλεφώνου ή email. Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το ρούχο να μην έχει φορεθεί, πλυθεί, να μην έχει αλλάξει η οσμή του και να μην έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό, αφού πρώτα παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε.

Στην επιστροφή χρημάτων δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής και επιστροφής, παρά μόνο ακέραιο το ποσό που δώσατε για την αγορά του προϊόντος. Τα έξοδα επιστροφής είναι 3€. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός του διαστήματος που αναφέρεται παραπάνω (14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος/προϊόντων).

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση, σχετικά με τις αλλαγές και τις επιστροφές, καλώντας μας ή στέλνοντας μας ένα email. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το kosmima-velegrakis.gr, έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (άρθ. 281 ΑΚ). Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψτε κάποιο προϊόν, χρεώνεστε τα έξοδα της επιστροφής τα οποία καθορίζονται στα 3€. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία του καταστήματος. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μετά από έλεγχο της αρτιότητας του προϊόντος. Σε περίπτωση που το δέμα έχει μεγάλο βάρος (άνω των 2 κιλών), τα έξοδα επιστροφής είναι μεγαλύτερα (αυξάνονται κατά 1,20 ευρώ ανά κιλό) και καθορίζονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. Δεν επιτρέπεται η επιστροφή προϊόντων, έστω και ελαττωματικών, χωρίς να έχει προηγηθεί έγκριση από το κατάστημα.

Εάν ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν, θα του ζητηθεί πρώτα σχετική φωτογραφία ή/και βίντεο που να δείχνει το ελάττωμα. Έπειτα δίνονται οι σχετικές οδηγίες επιστροφής από το κατάστημα. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων (π.χ. επειδή δεν αρέσει το προϊόν), πρέπει το προϊόν να έχει επιστραφεί σε άρτια κατάσταση στην αρχική του συσκευασία. Η συσκευασία δεν πρέπει να έχει υποστεί φθορές κατά την διάρκεια της επιστροφής. Παρακαλούμε ο πελάτης να φροντίσει να συσκευάσει το προϊόν όσο καλύτερα μπορεί, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα του δοθούν από το κατάστημα. Κατά την διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος από τον πελάτη στο κατάστημα το προϊόν ταξιδεύει με ευθύνη του πελάτη. Αυτό σημαίνει πως ευθύνεται ο ίδιος για την οποιαδήποτε φθορά που μπορεί να υποστεί το προϊόν κατά την διάρκεια της επιστροφής. Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί. Όταν ένα προϊόν εμφανίζει την ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας», το προϊόν πρέπει να ζητηθεί και εάν διαθέσιμο, να παραγγελθεί από την εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση ο χρόνος παράδοσης είναι αόριστος και δεν είναι ποτέ σίγουρο για το εάν παραδοθεί το προϊόν. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο πελάτης ενημερώνεται το αργότερο εντός 7 εργάσιμων ημερών για το εάν και πότε θα παραλάβει.

Δεδομένα χρήσης υπηρεσιών Skroutz Η εταιρεία μας, για να μπορεί να αξιολογεί και να βελτιώνει διαρκώς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει στον καταναλωτή, χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics, η οποία λειτουργεί με cookies. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, εφόσον έχετε δώσει προηγουμένως τη σχετική συγκατάθεσή σας μέσω του Skroutz.gr, κοινοποιούνται με ασφάλεια από εμάς στο Skroutz στατιστικά χρήσης. Τα δεδομένα που λαμβάνονται από την εταιρεία μας μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου καθώς και την πολιτική cookies του Skroutz.gr, στο τέλος της οποίας μπορείτε και να ανακαλέσετε τυχόν συγκατάθεσή σας.

*ΠΡΟΣΟΧΗ! Παρακαλούμε να μην παραλαμβάνετε δέματα που φαίνονται να έχουν αλλοιωθεί, δηλαδή να έχουν ανοιχτεί, να είναι σπασμένα, κλπ. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εφόσον παραλάβετε το δέμα ενώ έχει αλλοιωθεί θα πρέπει να ζητήσετε αποζημίωση από την Courier. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση. Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι το πρώτο μας μέλημα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.Πολιτική απορρήτου

Συνδεθείτε

ΜΕΝΟΥ

Καλάθι αγορών

Δεν υπάρχουν άλλα προϊόντα στο καλάθι σας